pondělí 2. února 2015

Oficiálně první článek

Takže... Tak trochu nevím jak začít.Na úvod snad jen to, že vás tu vítám. Blog jsem měla už několikrát (většina z prvních pokusů už naštěstí neexistuje), ten poslední na blog.cz mi vydržel skoro rok a půl. (Takže je název článku možná trochu matoucí, nejedná se totiž o můj úplně první článek.) Můj poslední blog pořád existuje, pořád se na něj chodím dívat. Ale i přes to, že se mi k němu váže hrozně moc vzpomínek a myšlenek, rozhodla jsem přestěhovat se sem. Po 3 měsících bez psaní jsem totiž zjistila, že mi to neskutečně chybí. Asi by nebylo od věci se vám (obou mým čtenářům) aspoň trochu představit. Je mi 16 let, jsem vegetariánka a psaní všemožných blbůstek se věnuji skoro už 4 roky a pořád mě to baví a doufám, že tam je nějaký posun ku předu. Dále mě baví fotografování  -pokud se v budoucnu odvážím a odhodlám, možná zde i nějaké moje fotky budou-, nejčastěji fotím zvířata, nejkrásnější na nich mi přijdou oči, takže na většině mých fotek je to to první, čeho si všimnete.
 
Možná některé z vás napadlo proč zrovna Pregliera? Já nevím. To slovo nic neznamená. Není to něco, ale naopak naprosto bezvýznamné nic. Když jsem se rozhodovala, jak by se měl můj -zatím neexistující- blog jmenovat, hledala jsem jméno, které se dá jednoduše vyslovit. Slovo, které si snadno zapamatuji nejen já, ale i ostatní... Hledala jsem dost dlouho a nakonec mě napadlo slovo Pregliera... A Bůhvíproč se mi to líbilo, a líbilo se mi to natolik, že jsem vytvořila hned několik prvních grafických návrhů. Nevím jak mě to napadlo, ale jsem ráda. Díky tomu bezvýznamnému nic, tu teď totiž píšu a psát budu.Upřímně doufám, že se vám zde bude líbit a že se sem budete vracet. 


/A/


3 komentáře:

  1. Jsi v psaní fakt skvělá;) Budeš psát i o problémech dnešních teenegerů o přátelství a takových věcech? :')

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:)
      Jasně, můžu to zkusit. Děkuju za nápad:)

      Vymazat
  2. Kdy bude další článek? Prosím, co nejdřív^^

    OdpovědětVymazat