pondělí 11. května 2015

Dobrou noc.

Klečím na zemi. Sleduji její tělo. Hladké a jemné. Její ženské tvary v celé své kráse. Trochu se chvěje. Ruce má podél těla, dívá se do země.
Postavím se. Hladím její ramena, prsa, břicho, boky. Zhluboka dýchá. Po tváři jí tečou slzy. Opatrně jednu z nich chytím na konec svého ukazováčku. Prohlížím si jí a mokrým prstem jí přejedu po rudých rtech.
Prosím, ne. Šeptá, dolní ret se jí chvěje.
Chytám jí pod krkem, cítím její pulzující krev. Její nehty se mi zarývají do paže, brání se. Zbytečně.


Ležíme na posteli. Zhluboka dýchám, usmívám se. Ona leží vedle mě, schoulená do klubíčka a hystericky pláče. Už mě začíná nudit.
Otáčím se. Prudce a rychle. Uhodil jsem jí. Tvář se jí zbarvuje do ruda, ze rtu jí stéká tenký pramínek krve. Stále pláče. Vstávám. Natáhnu si kalhoty a košili. Zapínám si knoflíčky. Sleduje mě. Vím to. Cítím její oči na mých zádech.
Otvírám skříň a vytahuji bavlněný šátek. Přicházím k ní. Prst si přiložím na rty, abych jí naznačil jak to od teď bude. Ticho. Silou jí k sobě otočím. Křičí. Šátek jí cpu mezi zuby a za hlavou utáhnu. Její ruce sebou divoce škubou a snaží se mě odstrčit. Beru svoji kravatu a svazuji jí ruce. Jemným ale rázným pohybem jí ruce posunuji za záda a opatrně svazuji.Stejnou věc provedu s jejíma hubenýma nohama. Překřížit, svázat. Divoce sebou hází, jakoby snad věřila tomu, že jí to pomůže. Oči má nepřirozeně vykulené, plné červených žilek. Na obličeji má otisk mé dlaně, na krku červené fleky a modřiny od škrcení před a během aktu. Za nehty má špínu, vlasy má rozcuchané a na čele má kapičky potu. Nohy má vykroucené, plné drobných ranek a modřin.
Postavím se a ze široka se usměji. Nakloním se k ní. Dobrou noc, pošeptám jí.


Žádné komentáře:

Okomentovat